Hova szállítunk?

Világszerte szállítunk normál vagy expressz szállítási lehetőséggel minden célállomásig. Lásd Szállítási oldal további információért.

Mi a visszatérési szabályzatunk?
Megértjük ha néha a termék nem olyan amilyennek elképzelted és mi azt szeretnénk, hogy igazán boldog legyél a megvásárolt termékkel, ezért átvételtől számított 14 napon belül várjuk visszaküldési vagy csere igényed. Részletes információt a Visszaküldés és csere oldalon találsz.
Mi történik, ha a kapott termék sérült vagy hibás?

Arra törekszünk, hogy minden termék a legmagasabb színvonalú és minőségű legyen. Ha azonban hibás vagy sérült termék került kezedbe kérlek azonnal keress fel minket a következő e-mail címen customercare@nini.hu ,hogy minnél hamarabb megoldhassuk a problémát.

A megrendelések törlése vagy módosítása
Kérjük, mielőbb lépj kapcsolatba velünk a customercare@nini.hu e-mail címen, és mi megpróbáljuk módosítani számodra!

Garancia

A NINI termékek hosszú életűnek készülnek, de ha valami történik, itt vagyunk, hogy segítsünk. Lásd a Visszaküldés és csere oldalt további információkért.

Hogyan léphetek kapcsolatba veletek?

írj nekünk a customercare@nini.hu e-mail címre és a lehető leghamarabb válaszolunk Neked.

Hol készülnek a NINI termékek?

NINI a lokális gyártást preferája és minden itt készül Budapesten, így NINI könnyedén felügyelni tudja a munkálatokat, nem beszélve arról, hogy így számos embernek munkád ad ezzel és a Ti segítségetekkel.